Administrare Blocuri

ATASĂM ALĂTURAT ACTIVITĂȚILE DESFĂȘURATE DE NOI PENTRU O BUNĂ COLABORARE:

  • prestarea serviciilor de administrare a condominiului asociației, cu responsabilitate, în mod profesional și operativ;
  • întocmirea listelor folosind un program de contabilitate licențiat
  • acces online pentru fiecare proprietar la avizier virtual cu ajutorul platformei noastre;
  • posibilitataea de a va da indexul pt apa direct in aplicatie;
  • posibilitatea de a plati direct cu cardul din aplicatie;
  • afișarea listelor de plată la avizierul blocului și la cel virtual;
  • informare proprietari prin sms si mail despre sumele datorate catre asociatie;
  • fiecare proprietar are acces online la toate documentele asociatiei, liste, facturi, etc;
  • evidența fondurilor de rulment, de reparatiiregistrul de casăregistrul de bancă, eventualele fonduri speciale;
  • contractarea de personal calificat pentru diferite servicii, vidanjare, deszapezire etc;
  • reprezentarea intereselor proprietarilor în fata unor persoane sau companii;
  • preocuparea de buna administrarea financiar contabilă a condominiului, în vederea asigurării bunei funcționalități a asociației de proprietari;
  • contribuie la utilizarea legală și eficientă a fondului de rulment, fondului de investiții și reparații, precum și a altor fonduri bănești constituite la nivelul asociației de proprietari, conform hotărârilor adunării generale și deciziilor comitetului executive
  •  informează în scris comitetul executiv, în timp util, asupra necesității actualizării fondului de rulment, în vederea dispunerii măsurilor ce se impun de informare a proprietarilor și luarea deciziei în adunarea generala;
  • colectarea facturilor pentru părțile comune si plata acestora;
  •   sprijină activitatea comitetului executiv la efectuarea formalităţilor necesare identificării și selectării de oferte în angajarea contractelor cu furnizorii;
  • sprijină activitatea comitetului executiv de informare periodică prin avizier sau mesaje online, a membrilor asociației/proprietarilor, privind modificările legislative intervenite, în vederea cunoaşterii şi respectării de către aceștia a regulilor cu privire la proprietatea comună;
  • asigură pentru Comitetului executiv și președintele asociației, consulanță de specialitate pentru actualizarea Statutului asociației a Acordului de asociere a Regulamentului condominiului precum și a altor documente organizatorice, prevăzute de lege;
  •  intocmeşte si asigură partea financiar-contabila a Asociatiei de Proprietari, efectuează contabilitatea primara a Asociaței (registrul de casa, registrul de banca, registrul jurnal, activele si pasivele Asociatiei);
  • pune la dispozitia beneficiarului asigurare de răspundere profesională în valoare de 50.000 euro.
  • colectarea facturilor pentru părțile comune si plata acestora;

        Prin serviciile de administrare blocuri puse la dispozitia dumneavoastra, va putem scapa de grijile si sarcinile legate de acest domeniu. In aceste conditii vom lua decizii comune asupra asociatiei de proprietari. Va putem ajuta cu servicii pentru plata facturilor cheltuielilor comune, precum si rezolvarea unor probleme ce pot aparea intr-un mod neprevazut. Firma noastra va pune la dispozitie servicii complete pentru administrare blocuri, totul la un pret foarte avantajos in raport cu beneficiile primite. Totodata, va propunem o calitate ideala pentru serviciile pe care le oferim si veti observa cu siguranta acest lucru.

        Despre administrarea blocurilor, putem spune ca presupune remedierea unor probleme curente din cadrul unei cladiri in spatiile comune. De asemenea ne vom ocupa de calcularea corecta a contributiei fiecarui apartament la plata pentru intretinere, se vor afisa listele de intretinere la avizierul blocului si se vor obtine avizele necesare pentru bransarea la utilitati sau la retele de comunicatii. Va stam mereu la dispozitie cu detalii si informatii complete despre aceste servicii de administrare blocuri si veti aprecia cu siguranta seriozitatea de care dam dovada.

        De asemenea, firma noastra de administrare blocuri, va pune la dispozitie transparenta maxima, si un tarif fix pentru prestarea serviciilor. Totodata, vom interveni cu promptitudine de fiecare data cand isi va face aparitia o avarie sau o situatie ce necesita o rezolvare urgenta. Totul va functiona perfect in cadrul blocurilor pe care le administram si vom avea in vedere toate chestiunile referitoare la administratie. Pe de alta parte, serviciile pe care le oferim sunt eficiente din toate punctele de vedere, deoarece colaboram cu specialisti in orice domeniu, si oameni ce pot identifica mereu cele mai bune solutii pentru fiecare bloc si pentru o functionare perfecta a tututor elementelor ce il compun.

        

Angajatii firmei noastre sunt administratori specializati, ce isi desfasoara activitatea in acest domeniu de multi ani, propunand in acest sens o experienta optima. In prezent colaboram cu multe asociatii de proprietari, in vederea administrarii complete a imobilelor. Datorita experientei pe care o avem in acest domeniu, putem identifica in prezent solutii personalizate pentru asociatiile de proprietati in functie de specificul fiecaruia. Colaborand cu firma noastra, veti observa cu siguranta ca nu exista costuri ascunse in oferta de pret pe care o comunicam. De asemenea propunem beneficii numeroase pentru asociatiile de proprietari, iar acestea nu vor mai trebui sa se preocupe de bunul mers al lucrurilor, deoarece totul cade in grija noastra.

Printre serviciile de administrare blocuri, putem aminti de: calcul si afisare lista de intretinere, incasarea cotelor de intretinere, evidenta contabila a operatiunilor desfasurate, intocmirea si actualizarea registrelor, evidenta furnizorilor pe termene scadente si plata in termen, calculul salariilor, intocmirea si depunerea declaratiilor de impozite, intocmirea lunara si depunerea semestriala a situatie elementelor de activ si de pasiv. Printre serviciile pe care le oferi, putem aminti si de inspectarea proprietatii comune la intervale regulate de timp, prin identificarea problemelor si reparatiile acestora, comunicarea cu asociatia de proprietari in privinta masurilor necesare pentru reparatii si intretinerea spatiilor comune, gestionarea transparentei activitatii de adiminstrare mobile, dar si alte servicii adiacente necesare.

        Detinem atat asigurare specializata in caz de incidente cat si experienta necesara pentru a furniza servicii excelente de administrare blocuri. Alege calitatea si sigurata unei companii specializate in administrare, alege GrupBala.

 

        Pentru oferta de administrare blocuri viziteaza pagina noastra de Contact        

Costuri fixe contractual

Pretul ramane fix pe toata durata contractuala, indiferent de volumul de munca.

9 / 10 clienti multumiti

9/10 clienti ar recomanda si altora serviciile noastre. Ne mandrim cu asta!

Interventii rapide 24/24

In cazul contractelor de mentenanta, timpul de interventie este minim.

Telefon

0740.208.114

Email

info@grupbala.ro

WhatsApp

0740.208.114

Administrare blocuri
administratie Militari Residence

Ce este asigurarea administratiei de bloc?

Fiecare bloc, imobil, complex de locuinte trebuie sa aiba in calitate de coordonator un administrator sau o firma care se ocupa cu administrarea blocului. Fiecare imobil trebuie sa aiba asigurata latura administrativa de o persoana calificata in acest domeniu, care stie ce este de facut, care a fost instruita sa faca fata problemelor care au… Citește mai mult…
GrupBala-4-scaled

Calificari si studii administrator

Te-ai intrebat vreodata de studii trebuie sa aiba un administrator de bloc? Sau calificari? Sau poate fi oricine? Ramai in continuare la acest articol pentru a intelege ce trebuie sa faci pentru a deveni administrator de bloc. Stiai ca pentru a avea functia de administrator de bloc trebuie sa participi la niste cursuri care au… Citește mai mult…
administrare imobile 1

Ce inseamna administrarea unui imobil?

Cu totii stim ca administrarea unui imobil este o abordare importanta pentru locatarii din locul respectiv. Acestia beneficiaza de mai multe servicii in ceea ce priveste, bineinteles, spatiul comun. Un administrator este responsabil cu tot ce tine de latura administrativa a imobilului respectiv, cum ar fi listarea datelor necesare pentru platile necesare (intretinere), asigurarea constanta… Citește mai mult…
Administrare blocuri

Avantajele administrarii financiare. Mai sigur, mai eficient, mai ieftin

Pentru a ne putea bucura de avantajele unei administrari financiare corecte, trebuie sa intelegem, mai intai de toate, cat de importanta este. Ce loc ar trebui sa ocupe in viata noastra si cat de mult ar trebui sa ne implicam pentru a ajunge la un echilibru financiar de care sa fim multumiti. Multe persoane aleg… Citește mai mult…
Accounting notes

Avantaje administrare online. Liste de plata online. Transparenta si lista actualizata

Odata cu evolutia tehnologica, au aparut mai multe forme de facilitare a vietii noastre. Si, in contextual in care se afla lumea in zilele noastre, tehnologia a venit ca o salvare a pastrarii interactiunii umane, chiar daca aceasta se realizeaza de la distanta, prin intermediul mailului, prin intermediul telefonului, al conferintelor audio sau video. Asa… Citește mai mult…
inundatie vecin

M-a inundat vecinul! Ce pot face?

Cel mai probabil, fiecare dintre noi ne-am confruntat cu astfel de situatii neplacute sau ne vom confunta intr-un anumit punct al vietii noastre daca alegem sa locuim la bloc, si anume, sa fim inuntati de vecinul care locuieste cu un etaj mai sus. Intr-adevar, o astfel de situatie nu este placuta pentru nimeni, mai ales… Citește mai mult…
impartire cheltuieli

Cum se impart cheltuielile in bloc?

Impartirea cheltuielor in bloc este un subiect important de discutat si de pus la punct, pentru a fi toata lumea lamurita cu privire la costurile pe care trebuie sa le plateasca, dar si ce beneficii ar trebui sa fie incadrate in acele costuri. Viata la bloc nu este nici prea dificila, dar nici prea usoara.… Citește mai mult…
cota parte

Ce reprezinta cota parte?

Atunci cand incepem sa locuim la bloc si sa avem si alte responsabilitati in afara de platile pe care trebuie sa le efectuam pentru propriile facturi. Trebuie sa ne familiarizam tot mai mult si cu cheltuielile comune, felul in care acestea se impart, pentru ce sunt, de ce sunt si ce reprezinta o cota parte?… Citește mai mult…
Administrare blocuri

Ce autorizatii trebuie sa aiba firma de administrare?

Firma de administrare a imobilului din care faci parte este responsabila pentru rezolvarea multor situatii, rezolvare care duce la o functionare in parametri optimi a convietuirii la bloc. Orice problema de ordin comun este implicit si a administratorului si este datoria sa sa vina cu variante in vederea rezolvarii acestora. Variantele pot fi prezentate in… Citește mai mult…
Administrare imobile

Ce trebuie sa verifici inainte de a alege firma de administrare a blocului?

O firma de administrare bloc este responsabila pentru mai multe aspecte ce tin de bunastarea locatarilor si de buna functionare a intregului imobil. Desi initial ai crede ca un administrator de bloc nu are atat de multe sarcini, e bine sa te informezi ca sarcinile acestuia nu sunt chiar putine la numar si care are… Citește mai mult…